Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 26 september 2010 09:43

Börjar gråta när jag ser Justin. Jag vill träffa honom!! Om någon gör så att jag träffar honom kommer jag att dö, ger er vad som helst. Han är såå snygg!!

Kolla bara på honom:

Eller hur är han snygg som fan ?

Justin kan nog göra allt:

Han kan surfa

Han kan spela handboll

Han kan spela basket

Han kan göra massa andra saker oxå om ni går in på youtube:

  • Han kan spela trummor
  • Han kan spela fotboll
  • åka skateboard
  • Spela teater

As kul klipp   

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

    Av Emma - 26 september 2010 09:25

    Detta skulle jag verkligen vilja ha. Diggar detta:

    Hans hörlurar är grymt coolish

      

    Denna tröjan är grymt cool

    Hela han är underbar

    posted by Emma

    justinbustin.bloggplatsen.se

    Av Emma - 26 september 2010 09:11

    Här kysser Justin och Jasmine varandra.

      

    Synd att inte jag satt och kysste justin... buuhu   

     

    posted by Emma

    justinbustin.bloggplatsen.se

    Av Emma - 26 september 2010 08:50

    God morgon alla läsare!!

    Idag ska jag på gympa även fast jag är mega trött.

    Jag tränar gympa 4 gånger i veckan 2 ½ timmar per gång. Snart ska jag tävla riksmästerskap och sedan kommer ungdoms SM. I december ska vi tävla junior SM. Ska bli jätte kul :))


    Gammalt klipp på oss, ABGS


    posted by Emma

    justinbustin.bloggplatsen.se

    Av Emma - 25 september 2010 19:10

    1: Taylor Swift
    2: Justin Bieber
    3: Selena Gomez
    4: Charice
    5: Soulja Boy
    6: Nick Jonas
    7: Willow Smith
    8: Demi Lovato
    9: Greyson Chance
    10: Miley Cyrus
    11: Lex Luger
    12: Taylor Momsen
    13: Chris Colfer
    14: Miranda Cosgrove
    15: Diggy Simmons
    16: Wonder Girls
    17: Never Shout Never
    18: New Boyz
    19: Nikki Yanofsky
    20: Cody Simpson
    21: Sean Kingston

    Tagit detta från nästan världens bästa blogg>> justindrewbieber.blogg.se

    Check it out>>

    posted by Emma

    justinbustin.bloggplatsen.se

    Av Emma - 25 september 2010 18:43

    Utan på är jag inte så himla blond, men inuti... japp, det är jag.

    Det blev lite knasigt om ni skrollar ner lite. Ooopppss!!


    posted by Emma

    justinbustin.bloggplatsen.se

    Presentation

    Fråga mig

    4 besvarade frågor

    Omröstning

    Vill du att Justin ska komma till Sverige?
     JA
     NEJ
     KANSKE
     VET INTE

    Kalender

    Ti On To Fr
       
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25 26
    27 28 29 30
    <<<
    September 2010 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards