Alla inlägg den 26 september 2010

Av Emma - 26 september 2010 19:24

everyday. 


posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se


Denna ska jag ha efter jag är färdig med ett inlägg. Do U like it??

  




Av Emma - 26 september 2010 17:08

  

Denna Kepsen

  

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 17:02

Detta var för ganska länge sedan men jag startade den igår så jag har ju inte kunnat skriva om detta.

Justin har vunnit ett pris på vma = Video music awards för bäst artist .
Det är ju toppen.
först hittade han inte till scenen och hur gulligt är inte det? haha
och iaf så har han sitt pris nu, och han blev verkligen glad och han visade det också.
här står han med sitt pris. överlycklig.

  

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 16:55

Justins 3D film kommer ut den 11 februari 2011.

Jag ska fan köa i... NU

Jag måste se den om den kommer ut här.

Av Emma - 26 september 2010 16:32

Christian Beadles är Justin Biebers bästa kompis. CB är född 96 och är 14 år gammal. JB är 16 år gammal. Christian bor utanför Canada i StockerVille där Justin bodde förut. Nu bor han i Atlanta. Dit vill jag absolut åka. Christian har en storasyster som Justin har varit tillsammans med. Caitlin Beadles.

  Christian Beadles. Såå jävla snygg. (inte lika snygg som JB)

   Sööt han e


Christian Beadles låt


  posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se


Av Emma - 26 september 2010 16:20

Nu är jag med Kamelen. Hon har oxå en blogg om justin bieber>> justindreewbieber.bloggplatsen.se

Tycker själv att min är bättre XD :))

Tänker på såklart Justin Bieber. Of course!! <33

Lyssnar på Justin Bieber. Love him!! Overboard lyssnade vi på förut nu lyssnar vi på Eenie meenie med Jb och Sean Kingston.

Kan as coola Justin Bieber steg och handshake. Jag lovar att jag filmar justin bieber stegen så att ni i alla fall kan försöka lära er. Ska filma det och lägga ut det på bloggen. Besök den varje dag. :)

Justin Bieber New Voice

Denna nya rösten är helt jävla sexxii och han sjunger AMAZING!!

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 15:08

Så här ser en liten bit av SugarScape's "The Top 50 Hottest Lads Of 2010". Håller du med listan?
46. Justin Bieber
35. Christian Ronaldo
30. Joe Jonas
22. Liam Hemsworth
15. Nick Jonas
12. Robert Pattinson
9. Taylor Lautner
7. Kellan Lutz
5. Zac Efrom

Oceanup.com

justindrewbieber.blogg.se

posted by Emma justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 15:04

Justin Bieber sängkläder från Lady Sandra Hem Fashions kommer innehålla Justin ansikte på lakan och örngott till snuttefiltar, plädar, duschdraperier och badlakan.

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att Justin ska komma till Sverige?
 JA
 NEJ
 KANSKE
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards