Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 30 september 2010 17:25

Längtar så sjukt mycket

posted by emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 30 september 2010 17:20

  

Av Emma - 30 september 2010 17:03

Justin tar med sig Jasmine till Hawaii. Han ska nämligen spela några konserter där.

En insider avslöjade: "Det var tänkt att hon skulle sluta när de kommande Hawaii konserter börja. Men Justin ville ha henne där, så han gjorde det".

Justin ser till att hon får betalt för de extra föreställningar och han kommer också att ha tid att umgås på stranden med henne.
Jasmien är ett år äldre en justin.

Jag är så himla avundsjuk på Jasmine.


justindrewbieber.blogg.se

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Snygg bild ni kan checka in:

  

Av Emma - 29 september 2010 15:46

Han blev upptäckt för två år sedan och han tjänar redan såhär mycket. Man kan ju inte förneka att han inte kommer bli framgångsrik. Överraskande får Justin in mer än vad andra välkända artister som Drake, Weezer, Sheryl Crow och tidigare Poison sångaren Bret Michaels får, som kasserar in på $64.000 per natt.

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 29 september 2010 14:46

Justin kom på näst sämst klädda i Wenn's " sämst klädda poll". Han fick 26% av rösterna. Håller du med ?

justindrewbieber.blogg.se

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 28 september 2010 18:17

Hejj :)

Idag har jag varit med Helena och vi har sjungit, dansat och spelat lite teater med sång. Vi spelade piano och sjunga till Don't stop belivien.


En tjej frågade hur lång jag var ungefär. Jag är 1,57 och har stannat där. Kommer då inte bli så jätte lång, men det positiva med det är att jag kan ha jätte långa snygga stövlar med klack.

Har ni gjort något kul idag ??

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se 

Av Emma - 27 september 2010 16:55

Gå in på detta så ska ni få se något jag verkligen vill ha:

http://cdon.se/merchandise/justin_bieber/?gclid=CLrXg5zup6QCFYEz3godcTSQ4Q

Av Emma - 27 september 2010 16:39

Nu har jag jätte tråkigt. Min kompisar har precis gått hem. Vi har dansat och sjungit med lite skådespeleri. Jätte kul!!   

Äntligen har de killarna i klassen slutat göra facerapee på mig. Jag sa åt dem på skrapen. De är lite taskiga saker de skrev  

Ska snart på gympa igen. Orkar inte, men måste.

Ha det bäst, flodhäst

 Puss, jag älskar dig, JB        Du e mitt allt.

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att Justin ska komma till Sverige?
 JA
 NEJ
 KANSKE
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards