Alla inlägg under september 2010

Av Emma - 26 september 2010 15:04

Justin Bieber sängkläder från Lady Sandra Hem Fashions kommer innehålla Justin ansikte på lakan och örngott till snuttefiltar, plädar, duschdraperier och badlakan.

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 15:00

En bild från inspelning till U smile

I en intervju med MTV News, sa Justin: "'U Smile' är en av de bästa låtarna jag någonsin spelat in. Det är verkligen en återgång till de stora skivor jag lyssnat på när jag växte upp. ... Jag skrev det för alla mina fans som fick mig hit".

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

En annan jätte bra Justin Bieber hemsida som är känd över hela världen är:

justindrewbieber.blogg.se

Av Emma - 26 september 2010 14:56

Källor har sagt att han ska till Australien; April 2011

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 10:39

Kiss and Tell- justin Bieber

Typ världens bästa låt

Ha det så gött och njut av denna låt

posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 10:31

Detta är från Safira:

Jag vill gärna att du lägger upp denna komentaren i ett inlägg för jag tror att detta är nödvändiga saker att veta om dig:
1. Är du oskuld?
2. om inte, när förlorade du den?
3. vad skulle du göra om jag gav dig en miljon?
4. Vad är dina intressen?
kram

Såklart att jag ska svara på detta om någon ber mig att göra det.

1. Jag är oskuld

2. Det kan jag ju inte svara på

3. Bestämma träff med Justin Bieber såklart. Skulle ge alla pengar på att få tag på honom. Hhahaha XD

4. justin Bieber, Musik älskar jag. Dansa och sjunga. Skådespeleri. Kompisar och blogga.

Hoppas att du är nöjd med svaren :)

posted by Emma

justinbustin.blogg.se

Av Emma - 26 september 2010 10:09

Theo Cavalcanti som bor i Brasilien är känd för att han ser ut som Justin Bieber. Tänk att någon blir känd för att han ser ut som honom. I brasilien behöver Theo vakter för annars blir han ner knuffad. Han är inte ens riktiga Justin bieber och så behöver han vakter. Hhahahah!!

        Theo Cavalcanti                                 Justin Bieber

posted by emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 10:05

Här ser ni Justin tatuering:


posted by Emma

justinbustin.bloggplatsen.se

Av Emma - 26 september 2010 10:00

Vikken header ska jag ha ?

Eller den som jag har nu ?

Vad tycker du ? Kommentera!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vill du att Justin ska komma till Sverige?
 JA
 NEJ
 KANSKE
 VET INTE

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards